Covid 19 (Κοροναϊός) – Ακυρωτική Πολιτική
Σε περίπτωση ακύρωσης λόγω περιορισμών κοροναϊού, όπως: απαγόρευση εισόδου/εξόδου από/προς χώρα προέλευσης ή προορισμό, έκτακτα μέτρα καραντίνας, ακύρωση πτήσεων/ δρομολογίων λόγω κοροναϊού ή άλλων περιορισμών κοροναϊού, το ξενοδοχείο δεν θα χρεώσει καθόλου ακυρωτικά, οποιαδήποτε στιγμή και αν γίνει η ακύρωση.
COVID 19 – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Σε αυτή την δύσκολη περίοδο για όλους που διανύουμε, το ξενοδοχείο μας κάνει τα μέγιστα δυνατά για την σωστή καθαριότητα και απολύμανση όλων των χώρων με ειδικούς όρους και εγκεκριμένα και πιστοποιημένα απορρυπαντικά/απολυμαντικά με βάσει τα πρωτόκολλα που έχουν κοινοποιηθεί από τις υπηρεσίες του ΕΦΕΤ, ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ, ΕΟΠΥ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
Ζητάμε την κατανόηση σας σε:
-πρόωρη αναχώρηση (πριν της 10:00 πμ.) ώστε να υπάρχει χρόνος να αεριστεί, καθαριστεί και απολυμανθεί σωστά το δωμάτιο
-καθυστερημένη άφιξη (από της 15:00 μμ) ώστε να αεριστεί και να απολυμανθεί σωστά το δωμάτιο και να φύγουν τυχόν οσμές των απολυμαντικών
-τυχόν οσμές που μπορεί να υπάρχουν από τα απορρυπαντικά/ απολυμαντικά που έχουν καθαριστεί οι χώροι και τα φίλτρα των κλιματιστικών
-τυχόν καθυστερήσεις που ενδέχεται να υπάρχουν όσον αφορά την καθαριότητα. Γίνεται σχολαστική και λεπτομερής καθαριότητα (με πιστοποιημένα απορρυπαντικά/απολυμαντικά και μηχανήματα για covid 19) για να παραλάβετε το καλύτερο και πιο ασφαλές για την υγεία σας αποτέλεσμα .
-μη καθημερινή τακτοποίηση/καθαριότητα του δωματίου (μόνο εάν ο πελάτης το ζητήσει) με βάσει τις οδηγίες του υγειονομικού
-λεπτομερής έλεγχος και παρατηρήσεις από το προσωπικό του ξενοδοχείου για την τήρηση αποστάσεων μεταξύ πελατών και τήρηση κανόνων υγιεινής και απολύμανσης από όλους τους πελάτες.
-τυχόν καθυστέρηση στο σερβίρισμα του πρωινού. Με βάσει τις νέες διαταγές, μόνο το προσωπικό του ξενοδοχείο σερβίρει το πρωινό (με ή χωρίς μπουφέ) και ο πελάτης βρίσκεται στο τραπέζι του ή σε απόσταση 1,5 μετρό από τον μπουφέ.
-μειωμένη ποικιλία σε είδη στο πρωινό. Έχουν ελαττωθεί τρόφιμα με επικινδυνότητα, όσον αφορά την υλη τους και την πολυπλοκότητα τους στην προετοιμασία.
-τυχόν καθυστέρηση στην προετοιμασία του πρωινού. Το προσωπικό πρέπει να εργάζεται σε διαφορετικές πιο χρονοβόρες συνθήκες και να απολυμάνει σωστά όλα τα τρόφιμα πριν το σερβίρισμα τους στους πελάτες.
-περιορισμένη λειτουργιά κοινόχρηστης τουαλέτας στο χώρο των πρωινών. Μόνο για έκτακτη ανάγκη ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την κοινόχρηστη τουαλέτα και να το ζητήσει από το προσωπικό. Αποφεύγουμε την χρήση κοινόχρηστων αντικείμενων και χώρων που έχουν χρησιμοποιηθεί από άλλον πελάτη και δεν έχει περάσει διάστημα μεγαλύτερο των 3 ωρών μετά την απολύμανση του.
-μειωμένες παροχές λόγω επικινδυνότητας μετάδοσης του ιού (όπως έχουν ανακοινωθεί στα πρωτόκολλα για την λειτουργία καταλυμάτων)
Για την ασφάλεια του προσωπικού και των πελατών, ο πελάτης συνίσταται να:
-φορέσει προστατευτική μάσκα και γάντια μιας χρήσεως σε όλους των χώρους που συναναστρέφεται με άλλους ανθρώπους
-απολυμαίνει εγκαίρως τα χέρια του και να αποφεύγει την επαφή των χεριών του με άλλο σημείο του σώματος του όταν έχει αγγίξει πριν κάτι άλλο.
-να απολυμαίνει τα χέρια του κατά την άφιξη και είσοδο του στο δωμάτιο
-ελέγχει το δωμάτιο του κατά την παραλαβή και να ενημερώνει πριν την παραμονή του για οτιδήποτε έχει ξεχαστεί με βάσει τις προδιαγραφές καθαριότητας και απολύμανσης
-απολυμαίνει οτιδήποτε φέρνει στο ξενοδοχείο από χώρο που βρισκόταν πριν (ψώνια, αντικείμενα κτλ.)
-σε περίπτωση συμπτώματος όπως (πονόλαιμος, αδιαθεσία, διάρροια, πυρετός ή οτιδήποτε δεν είναι συχνό φαινόμενο της κατάστασης υγείας του), πρέπει να ενημερώνει άμεσα το προσωπικό του ξενοδοχείου ή κέντρο υγείας/γιατρό της περιοχής και δεν πρέπει να βγαίνει από το δωμάτιο του μέχρι να γίνει η σωστή διάγνωση από επαγγελματία του χώρου.